Tipy pro sexy postavu

17. července 2009 v 14:19 | LuCcÝnka |  Vše pro tvou krásu
Jen samotná zdravá výživa nestačí, abyste svoje tělo držela ve formě. Sport a pravidelné cvičení jsou naprosto nezbytné, abyste vaši postavu dostala do formy.
Proto ale nemusíte být hned členkou nějakého fitnesscentra. S trochou nasazení můžete docílit velkých úspěchů - i bez osobního trenéra. Vezměte si k srdci následující tipy a vydejte se tak krok za krokem vstříc vysněné postavě.

Zahřejte se
Zahřátí těla před cvičením může zabránit zraněním a trénink je tím pádem i účinnější. Pro zahřátí je nejvhodnější 5ti až 10ti minutové cvičení. Intenzita cviků by neměla být moc vysoká. Zahřívací cvičení provádějte v pomalém tempu tak, že se začnete potit a zároveň se úplně nevysílíte.

Dbejte na správný pitný režim
Voda je elixír života. Zvláště u sportu je důležité, dostatečně pít. Tak budete schopna většího výkonu a stimuluje se tak i látková výměna. Nepijte tedy jenom před a po sportu, ale i během cvičení. Pijte hodně, zvláště když se moc potíte nebo jsou vysoké teploty.

Výšlap do schodů
Velmi dobrý cvik k posílení svalů na nohách je chůze do schodů. Tento cvik můžete dělat všude - doma, v kanceláři nebo obchodním domě. Takže nezapomeňte: Využijte každého schodu, který potkáte. Zvláště dobrého efektu docílíte, když budete brát schody po dvou. Tak budete trénovat různé svaly najednou a vyrýsuje se i vaše pozadí.

Úspěch leží v různorodosti
Zkuste váš sportovní program sestavit co možná nejpestřeji. V pondělí například běhejte, další den běžte na aerobic a týden zakončete tenisem nebo plaváním. Tak trénujete největší počet svalů a cvičení vás bude i bavit, protože nebude "na jedno brdo".

Pozitivní vidění sebe sama
Mějte pořád před očima vaše cíle. Zosobnění cílů může hrát důležitou roli i u redukce váhy a dodržování zdravého životního stylu. Když si představíte vaše tělo tak, jak chcete, aby vypadalo, vaše svědomí pak bude pracovat na tom, abyste se dopracovaly k vysněnému cíli. Tak zvýšíte svůj chtíč a sílu, která pomůže vašemu tělu přizpůsobit se jídelníčku, kterého chcete dosáhnout, a absolvovat jednotlivé kroky vašeho tréninku.

Čekejte efektivně
Zní komicky, ale je možné. Využijte chvíle reklam v televizi pro mini cviky. Tento čas můžete lehce vyplnit dřepy nebo sedy-lehy. I čekání ve frontě v supermarketu nebo na zastávce MHD můžete využít k procvičení vašeho těla. Ale žádný strach, nechceme vám předkládat takové cviky, jako třeba sedy-lehy u pokladny v obchodě. Jde to jednodušeji a méně nápaditě: Zatněte vaše svalstvo na břiše po dobu půl minuty (nezapomeňte přitom dýchat), na 10 sekund povolte a pak znova zopakujte.
Opakujte tento cvik 10krát, než začněte s jiným svalstvem - například na pozadí.

Vyhledejte si posilu
Nikdy necvičte sama. Poproste svého partnera nebo přítele, přítelkyni, jestli by nechodili cvičit s vámi. Určitě najdete někoho, kdo si chce zlepšit kondici. Sport ve dvou znamená více legrace a zábavy a nebude vás v žádném případě nudit.

Nepřepínejte vaše svaly
Jestliže chcete docílit toho, abyste měla ploché břicho, nemusíte denně dělat sto sedů-lehů. Právě naopak: Každodenní trénink svalů na břiše působí kontraproduktivně. Svaly potřebují čas na odpočinek. Pokud nedopřejete vašim svalům pauzu, bude výsledek vašeho snažení a pocení negativní.

Neoblékejte se příliš teple
Během cvičení stoupá tělesná teplota a dokonce, i když je venku chladno, může snadno dojít k přehřátí vašeho těla. Vybírejte si oblečení s rozvahou a pokud možno flexibilně. Noste třeba sportovní kalhoty s odepínacími nohavicemi, můžete je odepnout ve zvlášť "horké fázi", je to lepší než abyste se úplně převlékali.

Najděte si čas na vychladnutí
I samotné vychladnutí patří k rutině cvičení. Pomáhá to tělu odpočinout si od stresu a napětí a převede krevní oběh zpátky do normálního stavu. Jestliže náhle přestanete cvičit, může to vést dokonce k potížím krevního oběhu nebo k mdlobám. V posledních minutách cvičení proto uberte na intenzitě, aby vaše tělo mohlo pomalu zmenšit svůj výkon. Pro zchladnutí se nejlépe hodí aerobik v pomalém tempu nebo protahovací cviky.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Anketa

Myslíš si, že je anorexie správná?

Ano 13.9% (5)
Jen do určité míry 5.6% (2)
Ne 80.6% (29)

Komentáře

1 Simi F Simi F | Web | 17. července 2009 v 14:28 | Reagovat

Ahoj :) mas krasny blog :D

pls...hlasuj za mna v SONC (2.kolo) - som tam ako Simi s obrazkom Matta Dallasa - tu:
http://simaka.blog.cz/0907/2-kolo-sonc/

v SONB (3.kolo) - som tam ako Simi F - tu:
http://blog-dede.blog.cz/0907/sonb-3-kolo/

v SONF (2.kolo) - som tam ako Simi s fotkou mojho kralika - tu:
http://blog-dede.blog.cz/0907/sonf-2-kolo/

a v SONZ - som tam ako Simi s fotkou mojho kralika Penny - tu:
http://wolf-paradise12.blog.cz/0907/1-kolo-sonz/

diky :)

PS: SORRY za reklamu

PSS: super clanok ! :D

2 Verunka43 Verunka43 | Web | 17. července 2009 v 14:28 | Reagovat

Hezkej dess  :-)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama